مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 20:102022-12-25ورزشي

لیگ برتر والیبال|پایان شیرین نیم فصل برای گیتی پسند


تیم والیبال گیتی پسند در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل فولاد سیرجان به برتری دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم های والیبال گیتی پسند اصفهان و فولاد سیرجان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (یکشنبه چهارم دی ماه) در سالن شهدای مخابرات به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 2 گیتی پسند خاتمه یافت.

بازی را گیتی پسندی ها بهتر آغاز کردند و ست نخست را با حساب 25 بر 20 به سود خود به پایان رساندند؛ در ست دوم اما نماینده سیرجان به خوبی به بازی برگشت و نتیجه قاطع 25 بر 15 برنده این ست شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

  در ست سوم فولادی ها بازی خوب خود را ادامه دادند و با نتیجه 25 بر 20 گیتی پسند را شکست دادند تا در مجموع 2 بر یک پیش افتاده و در آستانه پیروزی قرار بگیرند.

در ست چهارم اما شاگردان سعید عقیلی به بازی برگشتند و با پیروزی 25 بر 16 برابر فولاد سیرجان، سرنوشت بازی را به ست پنجم کشاندند.

در ست پنجم بازیکنان میزبان به شکل قابل توجهی عملکرد بهتری حریف سیرجانی داشتند و در نهایت با نتیجه 15 بر 10 فاتح ست پنجم شده و در مجموع 3 بر 2 فولاد را شکست دادند.

  محمد بربست، نیما نظرپور، مصطفی رییسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، ادریس دانشور، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، محمد مشیدی، شایان اژدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال|پایان شیرین نیم فصل برای گیتی پسند

لیگ برتر والیبال|پایان شیرین نیم فصل برای گیتی پسند